Friday, September 4, 2009

epy birthday to me



Happy birthday to me....happy birthday to me...happy birthday to me...happy birthday to me...

usia aku genap cecah 23 thun arini....sungguh aku x percaya yg aku dah tue...uwaaaaa....maakkkk...eden da tuo.....omak...kawen kn eden....

ade x sesape yg sudi bg cake?...ade?..x de rse...nengok gambo pn jd la....uh..bau kek kt bwh ni...



buat ayahanda yg tersayang en OTHMAN ABDULLAH....daku ucapkan selamat hari lahir (4 sept)....yg ke...err....
semoga abah di panjangkn umur dan di murahkan rezeki dan di percepatkn dapat cucu...aminn.....



teringat aku mse aku form 5 lu....aku la org pling beria nk smbut birthday sndiri...padahal sume budget aku kuar sndiri gne duit biasiswa....mk aku tlg msk tuk mjlis tu...biasanye aku akn smbut birthday skali ngn akak ain aku n abah aku...cz msing2 dlm bln sept gk....

kek?...jgn di harap la nk share akak aku tu....beli msing2 beb...so ade brape?..3 kek ko nyah...gile kentang spe nk hbs kn tu....seb bek jmput ramai...abh aku jmput kengkawan die...aku?...jmpt cgu n kawan2 kt sekolah...akak aku jmput kwn,cgu n boy friends die...cube korng kire bpe juta sume tetamu?...alahai yg x ley blah adik aku yg x de kne mngena dlm mjlis tu pn siap bwk kengkwn die....alah boley plak ko jah...x kesah2...jnji meriah...bkn slalu wt birtday party...smbut ala kadar dgn bacaan doa selamat dan ucapan kata2 aluan dr tuan rumah n tuannye kek...agagaga

akak ikin aku lak merangkap camera women merakam kn peristiwa trsebut....mk aku merangkp manager uruskn mknn yg die da buat dgn byk nye siap pnggil org rewang mcm knduri kawen lak...gitu ko...tym tu la aku rse meriah nye birthday party aku sbb srnok tgk rmai yg dtg including cgu sek ren and men....jiran tetangga...kwn satu tingkatan..kwn2 adik2...kwn2 abg ngah aku...

sume tu jst tgal knangan...tu je last smbut birthday ngn fmly skali ngn kwn2...skg?...x de pn...smbut ngn fmly apatah lg...sbb aku da tue ke?....

thanx to kwn2 aisyah (org pertama bg aku hadiah birthday)...lulu...master...rdhwan...suzila...mala,...sume2 la yg x smpat aku tulis kt sni....thanx a lot of million heart kt korang sume cz wish birthday kt aku...muaaahhhhhhh ;-*