Sunday, February 15, 2009

Bas dan Kami

Bas Oh Bas


Korang teka mende alah ape kt atas tu?...shh…jaafar diam ea…thu…jaafar ngh bce entry ni…jwb dlm hati je…jayah pn….die nmpk aku scan pic ni td….peh.....

Spe2 yg x nah nek bas tu mmg x nh jmpe r mende alah ni…tu la tiket bas RAHMAT ALAM …skali lg ye…RAHMAT ALAM…yg harga die da nek smpai 3 hengget….ekekeke….buat kali ptama nye spjg aku wt degree kt ump ni…aku nek bas rahmat alam yg penuh dgn alam di dalamnye. Tipu tu…bkn 1:30 hrga die….tu ha $3 tu yg beno…aku pn x thu ble mse nth die nek….


Cite die gini...ok jaafar da thu...wt2 diam....gini...kejadian berlaku hr sabtu pukul 2-3 ptg x silap....after wt amali keta kt berserah...aku ngn farin tggu pnye la dkt 4 jam nk balik...last2 balik abg li suh balik kul 4....nth pape...”hello abg li, ktorg x de mse nk tggu lelame k”...”korang g la shooping2 lu kt ecm”, abg li said...”suke ati je”....sudah nye ktorg suh die hntr kt benteng nek bas jek...cr pnye cr...bas full...da agk da...kne diri kompem...kaum india bpk rmai...kbetulan thaipusm...pe ag....himpit cm sardin r dlm bas yg pjlnn nye mkn mse 2 jam....korang dpt bayangkn x cane?...jayah pnh nek kn?..ololololo...wt2 geleng pale lak.....ok...bas gerak...aku pgang kerusi...bas break...aku gerak ckit langgar farin...ekeke...bas yg sparuh uzur tu aku nek ngn farin satu kngn manis tuk sem ni...bpk pelik...farin...pe ag...pas ni jd usahawan bas ea....



ni aku ngn jaafar aka farin...muke x nk lg cute la kn duk dlm bas...ok..thu2...sume rse nk terajang aku skg...

Dlm duk sesak2 tu ktorg stay cute...kahkahkah...gugur bulu ketiak....smpai ump kul 4...nek bas kul 2...ok2..aku x ley kate ape....aku dpt hirup udara segar luar tngkap bas pn x pe....eh..tngkap die pn da nk tcabut...rsau aku jah oi...celah mne nk gnti tdung aku yg statik ni lau cermin tu jatuh menghempap tdung.....mau x aku amok dlm bas....x sngka...de gk dak ump lam bas tu...mm...4 org x silap...aku farin india pmpuan india lelaki.....ok farin jgn histeria...balik cite kt jayah...die gelak smbil headbang...eh ye ke jah?....memandai wt cite...tp jayah ngh tdo time tu....die gelak lam ati je....


Ok pk cik bas t tbace blog sye ni mntk comment ckit ye...nk lempang laju2 pn x pe....ps2 ktorg ley kasi free side kick slow2....

Ok penat. Ape yg aku kne wt ea b4 tdo?


Cuci muke: done

Gsok gigi: done

Mkn madu : done

Sapu night cream : done

Solat isyak: done

Mkn ubt: done

Update blog: done

Stdy: …… stdo zzzzz

Mls stdy da…otak tepu…