Monday, February 9, 2009

my ladybird ..... yipppiiesss














tetibe je rse nk memblog kn diri aku yg da lme x blog2...hahaha...ye la...blog dlu gatal2 g delete kan....skg bru terhegeh hegeh, tersipu sipu, terkentut kentut nk wt blog bru. gian beb.

Dreamer Dreamer Dreamer Dreamer Dreamer Dreamer Dreamer Dreamer Dreamer ...yes...im a dreamer....my dream?....
  1. software engineer
  2. kawen umur 25
  3. g haji
  4. bagi duit kt mak ngn abah tiap2 bulan rm 1000
  5. toyota vios
  6. ade prince charming dtg msuk minang
  7. apple laptop
  8. nk mkn mskkn mak tiap2 hari.I'ALLAH lau pjg umur
  9. to be entrepreneur
  10. anak nk 5
hahahah...lupe lak....tu ladybird aku...lme beb aku smpn hasrat nk wt ladybird tu...pendam je...malu lak kn ngn kwn2...mcm budak...beselah jayah, jaafar,..kte kn suke hbskn duit kt benda bukan2...ps2 pose la kn...

1st time aku mkn kt benteng....restoran ape nth..bpk cedap ns lemak kukus die....terangkat beb....pekena ngn smbal kerang...peh....delicious..amazing...kebetulan smbut birthday jammie...ekekeke...romantik tgk farin ngn jamie...aku ?...nk gak....tmpt tu romantik la lau mlm...mkn bhdpn sungai pahang kn...ade lak kapal....lau la prince charming aku dtg propose aku time tu....aku ckp SAH SAH SAH.

mata aku guli golek.nk tutup rapat.k chow