Tuesday, April 7, 2009

Apai

Thu x npe aku da lme x hupdate blog??...sbb…aku rse kn yg blog smkin mnjauhi diri aku…maaf ye readers2 sume….agagagaga…mcm la rmai sgt readers aku….kasi lempang laju2 cket…..aku yg x de idea + x de mood nk update blog sndiri…tmbah2 lg internet slalu x dpt…nth la…pelik tahap cipan meroyan da ni…punye la geram bile rumate sume dt tenet..duk berdondang syg lyn tenet…men fs..lyn blog, IM….aku bengkek je tgk beb….thu lew lptop aku ni kurun ke 1 masihi..eh…ye ke?...ahh..yg pnting lptop aku x up to date compare to lptop diorg tu… husk husk ;( … mami…I nk lptop baru…agk korang mk aku nk bg x?...ke bg penampo….ekceli lptop aku msih OK….ulang ag ye msih OK….tahap OK je lew….but…always hang….mcm tuan die gk…usia lptop aku pn hmpir 5 thun…so aku syg sgt kt lptop aku…x ley nk complain lebey2…tkot x smpt wt psm…agagaga (ish mntk di jauhkn)



Ish2…lebey2 plak cite psl lptop..dh la ayu…bosan aku dgr….ok2…blik pd main topic…APAI….

Tetibe rse nk cite psl Apai….guess who?...hahahaa…ok skg sume kne wt muke tekozut lu….apai tu my pet….kucing kesayangan the whole family aku tmsuk atok aku jgk….apai tu da ibarat mcm adik bongsu aku yg aneh…”aneh”?...cz die bkn manusia….sory..x dpt snap pic apai…die malu…

Tanggal 20 march aku kehilangan apai yg tersayang… ;( ….sooooo sad…seyes2….aku seedy bagai…frust…frust ngn pk we pn x mcm ni…..bergenang air mata aku….

At the first aku x thu mne apai g….balik je umah Noli as my young sister cite hal sbnr…patut mse rewang kije kawen abg long aku mmg aku x nmpk lngsung bayang2 apai….where are u my dear?.... ;( ….smpai la noli bukak cite yg apai da kne buang….



Aku terkozut smpai terkontut berkali kali smbil berlari lari anak lalu mengalir kn ayak mata yg masin.....tergamam jap….noli cite tym tu apai mcm da nazak…mne x nye asek je duk gaduh ngn samseng jiran sebelah….sejak da join group mafia ni…apai mkin byk b’ubh….suke buntingkn betina betina jiran sebelah..kampung sebelah…seb bek tuan nye kucing betina tu x tuntut suh kawen pksa…lau x mau penuh umah aku ngn gundik2 apai…hebat sgt la ko tu apai….



Aku mneruskn cite yg bosan…..pas beberapa bulan apai b’ubah…die byk sgt injured….smpai aku x smpai ht tgk…lau dlu mse kecik2 terrrsgt la tomei..suke lompat2 mcm Tupai….thats why kami bg nme die apai…u know what…adik aku noli tu dlu ltk nme apai tu TOMOK…euwwww…tlg la weh….aku nk muntah…agk da x de nme len ke kt dunia neh…last2 arwah adik aku yati yg ltk nme apai….cz apai yg pling rapat ngn die..

Ok2..smbung kang aku syahdu lak….apai mmg sgt femes kt kg aku…seyes shitttt…spe yg x knal die…tekak mk aku da luke asek pnggil nme die suh blik tym mghrib…apai pndai ckit…die akn jg umah kami tym kami x de kt umah… I love u la apai….



Tp skg die da x de….spe ley jd pganti apai?...spe2...ade x kucing2 kt dunia ni volunteer?..sile amek boring ye….jgn harap….!!!...huns huns….nth mne la ko apai skg…

Mse kjadian die akn di buang….aku x de kt umah…noli cite tym tu muke die mmg cm da x de kulit sblh…sgt cedey….mse tu org ngh rewang tuk knduri kawen…abg ngh aku paksa adik aku buang…tym tu mmg adik aku berkeras x mo buang…abg ngh aku terrsgt la mrh….die suh buang gk….dgn kesedihan yg teramat adik2 aku buang la….balik dr buang tu…noli menuju ke bilik air….tetibe abg ngh aku ketuk pintu ngn kuat…. “weh…da2…x yh nanges2…x yh kenang2 apai tu…da buang da pn….ngade2 nk nages”…agaggaaga…cm ne la abg ngh aku tu thu yg noli ngh nanges kt bilik air…harharharhar,,,,bpk geli hati….kantoi nanges…tu yg noli cite kt aku la….aku dgr je die cite smbil die pn cm nk nages…aku pn ngn penuh emo tahan air mata ni…cey wah..ego beb x mo nanges…msuk bilik ….uwaaaaaaaaaaaaaaaaaa…..nth pape..



Mata kuyu…nk titunnnn…..