Monday, July 20, 2009

Hangout -> shooping tuk snap a job at PWTC



Mmg x sedo diri tol minah ni yg nme ayu sbb 2 mggu lpas dah shooping pahtu g ngade2 nk shooping ag. alsan?...nk cr kasut tuk walk in interview kt PWTC t. what the heels!!....kali ni shooping lg advance cz ank dara berempat ni sume maooo shooping yg sme....list shooping?

  • 1 Kasut formal
  • 2 Kasut driving school
  • 3 Kemeja
  • 4 Seluar slack
  • 5 Handbag? (farin je)
  • 6 Bodyshop?(me only)
  • 7 Karok?(x kesampaian)
dlm list shooping bkn main byk...tp yg sempat grap sume di ats je....mati aku kne kerjakn ngn mak aku lau tgk ank die ni shooping lebey muatan lori.istighfar bebanyak.but the main item yg aku nk beli celcom berok band.usya kt blue cube igt kn murah...then usya kt parade lg la murah...last2 x beli jgk...tok pale kau kang ayu...x pe2...aku msh memikir either nk belik ke x berok band tu. naya kang x ley byr bebulan. mane nk cekau duit jah?..ade spe2 nk sponsor??...abg sile angkt tgn ye..he3


ko nk kne lempang x yu?
mao tekejut lg terkentut aku tgk resit2 rasmi kerajaan..eh silap..resit2 pembelian aku cecah Rm400...aku pn melatah smbil bertepok tampar diri sendiri dgn tujuan menyedapkan hati yg amt risau kang besok nk mkn ape kao ayu?...

pling x ley tahan mse sesat nk ke PMC....lesen punye psl la neh!!...direction yg lela bg tu sgt mengelirukn....cz byk la plak sign board ke polisas...pening aku pening!..mcm akak ning baizura..last2 call abg Li tnye ...seb bek jmpe...hep hep hooreee...hep hep hoooreee....ok jahfar jgn lompat ye!....


sblh tu sya nye casing

mata spe cntik?

angkt dulang invisible

tembak ko

haa...yg ni lg pling x ley blah mkn mse nk balik tu....cian gile kt sya & along...mkn char kuew teow yg x berape char. aku wt lg cedap even x reti msk pn...eh ngaku lorr....cian cian...along dgn muke pasrah nye mhabiskn char kuew teow tersebut smbil berkerut giginye...syah?..lg x layan...mao di campaknye char keuw teow tu ke muke kucing yg lalu lalang depan kakinye...tp x smpai ati...lalu di tempah nye mknn laen iaitu peberet die forever SATAY...tersgt la lembab abg tu bakor satay...aku smpai nk terkucil 6 kali ku tahan tggu....

balik tu sume terbongkang tdo x sedo diri dgn masing2 terbangun kul 11 lebey...opsss...terbangun ea bkn sengaje...sbb letih gile2 punye letih....pe nk jd ler ank dare sume2 neh....kne reject ngn mk mentue ni kang,...

ok2....penat da. layan pic jp



4 dara pinggiran

kasut cap durian

sarange yo

google kami

ayu gedikss

tongkat ali eh tongkat dagu

dilarang mencangkong



kasut yg x jd beli

bau masyam ketiak sape?