Friday, November 13, 2009

good bye guys esp batch 3BCS second edition

asalamualaikum...

kehadapan kengkorang sume yg ngh bce blog aku neh, aku nk ucapkn SELAMAT TINGGAL kt kengkorang sume terutama kepada batch 3BCS version two. Entry ini adalah arahan dari puan.. eh cik aisyah yg menyuruh sy say something before u go home. eceh mcm nk bg ucapan kt perhimpunan. selamat tnggal kt ump jgk cz pas ni i turun tuk konvo plak.

thanx to u all guys cz byk sgt memory spjg duduk ump ni....eps mse nk wt psm...to be honest sem ni baru akak rapat ngn korang sume,...kte hbskn mse sesame....mkn kt cafe sesame....kuar mkn2...tgk wayang...shooping bagai...gossip2...nanges sme2....skodeng org kt cafe...windu kt korang sume t...(seyes weh genang air mata aku skg neh)...t pape hal korang jgn lost kontek ngn akak k...korang kawen x jemput akak siap la korang sume....to kengkorang: aisyah, farin, ain rumate, jemin, nad, lela, kecik, sue,mekna,alin,along, emma, lulu, jah ori,yana, k own, aini, ana, nik, chot,adik2 junior yg akak kenal(3bcs 1st edition), zarith,khalis,kalban,haziri,yamin,shahrul,huzairi,tokmoh,ipin,is, n nme2 yg x di sebut maaf ea...x bpe igt sgt yg lelaki......aku nk wish gud luck to u all guys x kire bg yg akn LI and still ade lg sem dpan....t kte jmpe tym konvo k...

maaf salah dan silap saya if saya ni ade buat salah kt korang sume...ampunn....

;'(

write by: aku yg ngh cedey