Monday, November 23, 2009

kipas Lipas

Entry ni de sdkit psl marah, maki, kutuk,benci.

Aku sangat2 x suke pada LIPAS.....sebab ape:


  1. lipas sgt kotor
  2. lipas mnggelikan
  3. lipas ade kaki yg bebulu tajam2..bile nek kt badan euuuwwwwwwwwww...geli2
  4. die suke terbang2 lau yg jenis lipas kudung tu....sgt laju penerbangan beliau
  5. busuk...busuk gile
  6. warna dark brown....x suke2
  7. bentuk die mcm huduh
  8. bile die baring terbalik means kaki die kt atas....nmpk menggerikn
  9. lipas pnh terbang ats pale aku....aku histeria bagai nk gile...
  10. lipas x comel
  11. die bkn pet
  12. tahi die bley melekat kt mne2 dinding n ssh nk buang
  13. die suke duduk dlm gelap
  14. sgt laju lau beliau jalan mcm lipas kudung...eh
  15. suke men sorok2 lau aku kejar die
  16. die pnh gigit bibir adik aku...ps2 bngun pg je bibir adik aku bengkak
  17. suke gigit bju....t baju belobang lobang
  18. SAY NO TO LIPAS
  19. I HATE LIPAS

aku adalah manusia yg anti lipas....dan if lipas mhampiri aku...aisyah penyelamat aku...lau kt umah...x de spe yg slmtkn aku...even mk aku akn biarkn aku bunuh sndiri....

semalam aku da jd seorg pembunuh kejam....yg mne aku da bnuh lipas kt bilik air umah aku. nth cm ne tetibe de lipas....b4 ni x pnh lak wjud....sedang aku asyik gosok gigi....then buang air kecil...one ekor lipas seludup kuar dr lubang air....sgt memranjatkn jntung aku. aku mhabiskn sisa2 buangn aku...lalu aku cuci n trus jerit nme mak aku...mak aku suh bnuh sndiri...aku lupe yg pncuci muke aku ade ag kt toilet...cane aku nk amek?

aku dgn kejam simbah air kt badan lipas tu...PADAN MUKA...PADAN MUKA....yes!!! yes!!!....ps2 die bngun balik..seolah olah idup stlh lemas....aku amek penyembur rcun serangga...lalu...

aku

sembur

dgn

byk

skali

lipas tersebut mati tnpa sempat mengucap...aku x kebumikn scr islam...aku simbah gne air je...maka mayat lipas tersebut bersemadi di tempat di mana dia menyeludup kuar....berakhirla riwayat lipas jahanam.

then...aku smbung cuci muka....tetibe,....kuar plak kluarga terdekat arwah lipas tu dtg utk membalas dendam....muncul 2 ekor lg lipas yg sme bentuk...due2 gemokkk gedempol...scaryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy....aku jerit lalu surrender...seyes....ketakotan aku mmbawa aku ke bilik air mak aku....yg lbih selamat....x mo ag mndi kt bilik air yg de myt lipas ag...x mo xmo

jahanam ko lipas