Friday, March 13, 2009

tag oh tag

1. Anda rasa anda hot?

HOT?..urm…kdg2 la lau cuaca panas…lau cejuk rse cool...agagaga....hot la sgt aku ni kn....


2. Upload gambar kegemaran anda. Untuk ruang waktu ini gambar kegemaran adalah:



3. Kenapa anda suka gambar ini?

Hahaha...npe sy suke?...sbb....sy suke sbb....9 wajah di sebalik 1 nama. Itulah aku


4. Bila kali terakhir kamu makan pizza?

Lme gile woooo....aku prefer KFC dr pizza.....x silap thn lepas sem bpe nth...rse pizza pn aku da x igt da weh


5. Lagu terakhir kamu dengar?

Permintaan hati by Letto…jayah yg pasang….aku dgr smbil nyanyi dgn gaya letto


6. Apa yang anda buat sekarang selain dari menyelesaikan tag ni?

Bce blog org.....de 1 blog yg aku btol2 x caye...ade gk ea case copycat ni....ley la kn copy entry blog org len..then paste kt blog die...cm la die nye story...ekceli aku thu pn dr blog sarina....


7. Selain nama kamu sendiri, apakah lagi nama yang kamu suka orang panggil kamu?

Ayu : umum
Idayu: khusus....nmpk formal ckit
Jahyu: rumate pnggil


8. Tag lagi lima orang.

Jahyah
Sarina
Nisah zubir
Lulu
Ain


9. Siapa orang nombor satu?

Rumate, soulmate, classmate, sahabat, kawan, penakut kucing, heelism, pengsuke eskrem, pengumpul heel


10. Orang nombor tiga ada hubungan dengan siapa?

Die de hub ngn aku lewwwww....tu kn member aku....mse dip..die mengetag aku slalu...adoiyai....jenuh jwb tag die....tp tag ni bkn die la.... bebudak nakal yg mengetag


11. Katakan sesuatu berkenaan org nombor

Jahyah - budak comot, t mai segamat na..abg i kawen tau...
Sarina – hai mami...ble mau bergosip gosip lg
Nisah zubir – haaaa...hang da kne tag...jwb dlm mse 3 second...lau x....aku gunting blog ko nisah...agagaga
Lulu – my junior, suke la dgr hang kecek bi
Ain – jahain, haa...suke sgt tkr layout blog...lau x jwb tag akak siap!!...tdo luar


12. Bagaimana pula dengan orang nombot empat?

Hustler bi...cair beb lau die ckp bi....


13. Siapakah orang nombor dua?

Si mami...ekekeke....lekat ag r kn nme mami....layout blog die wt aku lapo...



mse ni aku ngh bosan tggu reply kol dri en azhar


Align Center