Tuesday, August 11, 2009

Geram!

i geram tau...geram tau i...geram nye...berok band pn cm ape je...jp kang x stabil...alahai la berok....jgn la ko wt hal tym aku ngh lyn fb...benci tau i...nyampah...nk kne babab ea berok....jahyah pn mrh ko sbb ko kdg2 offline tym ngh men comment2....

td g kuar ngn miza a.k.a mak janda @ minah joyah....cit....ekau mmg padan la jah miza oi dpt title tu...sesueiiiiiiii sgt....suke pok pek pook peek....but before kuar tu yg x ley blah

aisyah: rse nye nk kuar ni kne bwk spare perut la
aku: asal?
aisyah: iyo la...asek tergolak je ngn si miza tu
aku: thu x pe...tempe x mo(eh x de dlm skrip sje nenambah)

smntara tggu lptop si mak janda tu siap...g tgk2 kt kamdar...lme wooo x msuk kamdar sejak i clash ngn bf i yg dlu tu...tu la kali t'akhir....then bile msuk....histeria nengok byk bju...bju kurung pn chantek2 ko....tu lom usya tngkt atas tu jah....tetibe si jahyah jmpe lak swimming suite yg sweeeeeeetttt sgt ala2 muslimah....sgt la murah i rse n mmpu la nk beli cz biasenye hrge die ley cecah ratus....dsbb kn si along tersgt la teringin nk g gambang water park...aku ngn jahyah fkr 2 3 4 5 6 kali nk beli ke x swimming suite tu...ok skip

nk balik tu ktorg di tarik plak ngn DJ kamdar...DJ ok....malu malu...sume nk lari...mak janda kne tarik siap kne soaln bertubi tubi...terbelekik kuar gusi den golak dongar jwpn die....

DJ: adik dr mne
miza: UMP
DJ: nme ape
miza: errr...ayu
aku: nme die mak janda bang!
miza:(menutup mulut aku mggunakn tgn kanan nye smbil aku terkapai2 x benapas)
miza: x nme sy miza
DJ: ok dik....ape yg adik cr di Kamdar
.
.
. bla bla bla dan boleh bla lg

DJ: ape pesanan miza tuk pengunjung2 kamdar
miza: err....pesanan sy...belilah brgn buatan Malaysia
DJ: ye sy da agk da...mmg awk nk kate gitu..bgus!

aku, syah & jawa: golak guling2

then trus balik tuju UMP
.
.
.


sekian dr sy yg ter mengantok dan tersungguk lalu terhantok depan lptop....atoi!!