Thursday, August 27, 2009

kepulangan yg di nanti

BALIK KAMPONGGG!!!!!.....ooooo...ooooo...BALIK KAMPUNG....

yahooo....nk balik....aku tahu kepulangan aku mmg di nantikn oleh raja dan permaisuri di istana yg terletak di segamat. ceh...ckp je la mk ayh ko ayu....lg mau ber bahasa.

makk....im coming home!!!!!!!.....mak msk sedap2 tau buke pose t....org nk mkn bubur lambuk mak buat...nk pedas ckit...kasi byk daging...rempah tu bia rse ckit ea...lau bley...warna bubur tu bia sekata... EH AYU!!!!....ekau nk kono lompang lelaju?...HA!!!....nk kono sopak?....demand lak....eceh omak...eden gurau jo mak...eden x kisah omak msk cenggano pn mak....eden tolan sumo skali kasi perabih....

yak yak....bas aku kul 1:30....yg tlalu excited nye cz aku nk smbut birthday skali ngn abah aku kt kampung muar....husk husk husk....sgt teruje....lme nantikn saat ni....skali ngn majlis ulang thun mak ayh aku kawen...ok list di bawah adlh tarikh yg penting:

ulang tahun kawen omak den : 31 ogos
omak eden boranak kn eden: 5 sept
abah eden lahir : 4 sept

haa...see....see...see....dokat2 je kn....mmg kne smbut skali harung neh...bg meriah ckit....x kire...org nk kek sndiri....makesure urusetia mjlis kne sdiakn 3 kek OK!!...fine ayu fine....jgn mmbazir....buln pose ayu...

ok nk packing baju dah...OMG!!!..baju???...aku nk pkai pe ni as a birthday girl?.....haishh...

orait....chow